Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2006 14:42 - Време е за море
Автор: iskander Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1897 Коментари: 1 Гласове:
0



Напоследък все ме питат: "Къде ще ходиш на море?". Аз често отговарям: "На Карибите!"

Та, седя си аз у дома, лепя тапети, блея в компютъра и се чудя, кога ли тези типове ще ми кажат къде ще изкарам лятото - дали на Смокиня, или на Карибите. Миналата седмица ми се обадиха в последния възможен момент и съсипаха лепенето на тапети. Тази седмица може и да не се обадят, ама аз си мисля, че ще го направят и, освен че ще съсипят довършването на стаята, ще съсипят и лятната почивка на колежката ми, която ще трябва да ме замества за тези два месеца. Честно казано, ще ми е еднакво добре да ми звъннат и да не ми. В първия случай ще бъде супер интересно, във втория - спокойно ще изкарам едно мързеливо лято и няма да прецаквам колежката си. Те, нещата, никога не са обикновени и лесни. Просто няма как да са. Добро и зло няма. Черното и бялото са за заблудени, празни хора. Живеем в пъстър свят, с много цветове и доста нюанси на сивото.

И така.

Така де!


Тагове:   море,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isabele - fig
01.04.2009 12:06
Хм, не мoжах да разбера добре за какво става дума, защото след като прочетох думата "смокиня", умът ми обсебен от мисълта за смокини.
Добре, че по някаква преслучайност имах сушени такива в джоба на раницата си.
Ако не искаш това да се повтори, не използвай вкусни хранителни съществителни пред Isabele.. haha!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iskander
Категория: Лични дневници
Прочетен: 106358
Постинги: 44
Коментари: 72
Гласове: 148
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031