Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2006 18:18 - Да живеят печатите!
Автор: iskander Категория: Лични дневници   
Прочетен: 969 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Миналата година смених няколко задгранични паспорта. Първо се приготвихме да отпрашим към остров Крит, но се оказа, че валидността на паспорта ми изтича след по-малко от 6 месеца и затова си извадих набързо нов. Иди обяснявай на гърците, намразих тези лекета много, че си идвал и друг път при тях, нищо че нямаш печат в тескерето. По-късно ми откраднаха документите - всичко без международния паспорт - нали си седи у дома по принцип. После дълго време го развявах като документ за самоличност : ) И после, точно когато щях да си получа новата лична карта си загубих паспорта. Брей, да му се невиди! Как стана това се чудех две седмици. Е, няколко месеца по-късно разбрах. Един ден получих много странен sms от Рали. "Can you call me ASAP ...". Защо ли вместо да ми звънне ми беше пратила това съобщение? Направо се чудех какво може да се крие зад това. Трескаво набрах номера й и тя през смях ми каза, че е открила документите ми в колата си. Много се зарадвах. Паспортът беше там. И ето, днес отидох да го върна, както се полага по закон за намерен документ, който си обявил за загубен. Е, за радост се оказа, че могат да го обявят обратно за намерен и да възстановят валидността му : ) Много хубаво! Сега поне си имам онези печати от ходенето до Крит. Само като си помисля за тъпите гръцки власти. Като ходихме миналия път там и им казахме, че отиваме на концерт, те ни попитаха "А на какво ще свирите?" Кретени. Ние отивахме да слушаме Ник Кейв. : )


Тагове:   Да,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskander
Категория: Лични дневници
Прочетен: 106678
Постинги: 44
Коментари: 72
Гласове: 148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930